טיפ חמישי לימי קורונה – קבלת החלטה האם להחליף מערכת?

חיפוש

בסרטון זה, נסכם את תהליך בחינת הפערים במערכת המידע ונקבל החלטה האם עלינו להמשיך לשלב הבא – ולבחון את החלפת המערכת

טיפ חמישי לימי קורונה – קבלת החלטה האם להחליף מערכת?

בשלושת הסרטונים האחרונים , טיפ 2-4 לימי קורונה,

הכנו רשימת פערים – רשימה של כל הדברים שהיינו רוצים לשפר במערכת.

לאחר מכן בדקנו האם המערכת הקיימת יכולה לתת לנו מענה לפערים ע"י העמקת היישום, או שיש פתרון חיצוני לנושא ספציפי שיכול לפתור לנו את הבעיה – כגון אפליקציה או מערכת נוספת

בסרטון הנוכחי נסכם את שלב בחינת הפערים, ונקבל החלטה האם אנחנו מחליטים להחליף את מערכת המידע.

איך אנחנו מקבלים את ההחלטה?

אם קיבלנו מהמיישם של המערכת הקיימת שלנו תשובה, שלא ניתן לפתור את רוב הנושאים ברשימת הפערים שלנו.

וגם הגענו למסקנה שאין פתרון נקודתי שיפתור לנו את הבעיה העיקרית – ע"י הוספת מערכת/ אפליקציה, אז כדאי לעבור  לשלב הבא, ולבחון את האופציה של החלפת מערכת מידע

מה עוד חשוב לבדוק לפני שמתחילים את תהליך בחינת החלפת מערכת?

  • תקציב – פרויקט החלפת מערכת הוא פרויקט יקר, תוודאו שיש לכם תקציב לפני שאתם משקיעים זמן יקר בבחינות והשוואות
  • זמן – יידרש מהארגון זמן השקעה משמעותי
  • מועד – בגלל שיידרש זמן של עובדים, כדאי לתכנן לוחות זמנים, לבדיקות, להשוואות וכמובן לביצוע הפרויקט – עליה לאוויר תהיה במועד שאתם לא בשיא הלחץ

החלטה של בחירת מערכת מידע, היא החלטה חשובה מאוד! ותלווה אתכם ב5-10 שנים הבאות. צריכים עזרה? צרו קשר ונחליט יחד האם להחליף מערכת אצלכם בארגון

דילוג לתוכן